snow

35.8 %

Lördag. Känns skönt att det är lördag. Idag följde jag med mamma o pappa, vi handlade på MAXI!
Egentligen ville jag ut o gå idag men jag har ont i halsen. Fast jag hade klarat av en rask promenad men det känns bra att skylla på att min hals segar.

Jag har hållt på med min design på min blogg i ett antal timmar. För att få fram lite blå färg på bakgrunden var ju jättekrångligt. Igår när jag skulle testa en annan design (jag trodde man kunde göra det UTAN att den skulle sparas)  så försvann allt det blå och designen bytades ut mot den jag valde!!! SÅ IRRITERANDE! Men jag ska försöka göra bloggen lite roligare för just nu ser den att vara begraven! Aja.. nästa gång du kollar bloggen kommer det se ut som ...som nått fint :)    förhoppningsvis

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill veta hur man fixar det din mupp ;)

2008-09-01 @ 16:40:20
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0