snow

ÄNTLIGEN :)

Nu är det lov och det är nästan obeskrivligt skönt! Skolavslutningen i kyrkan var fin, eller vad man ska säga. Jo, den var fin :) Sen gick vi till skolan för att få våra betyg och äta gröt. Sen gick jag och mina fina vänner till Graffiti och fikade. Och sen gick några av oss en låååångrunda. Ner till havet och tog kort och hade mysigt (: Det var ganska kallt, blåste och hade sig.

Nu är det i alla fall lov. Slipper all stress och sånt i hela TRE veckor :) Hoppas din jul blir precis som du önskat. Eller nej, fy vad tråkigt. Hoppas din jul blir spännande och rolig.  

KRAM


Kommentarer
Postat av: annahoj = johanna ;b

du glömde att JAG, bara JAG bjöd dig på fika, DAAAAAAAAAAA!

2009-01-06 @ 15:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0