snow

Detta lås

Skulle åka till Ebba, skrev det i förra inlägget. Och det var precis vad jag gjorde. Moppen skakade och hördes jättekonstigt. Var lite läskigt att köra! Sen när jag skulle hem så fick jag inte upp låset. Hela kusin-familjen försökte i nästan en timme med varmt vatten, tändare och olja men detta j'kla lås ville inte upp! Så jag fick stanna hemma hos dem i en månad. Så jaaa, här sitter jag nu :D hahaha, nej jag skoja! Oscar körde hem mig :) så får jag hämta den i morgon ! Om nu låset går upp vill säga!

Snart ska jag göra mig redo för att sova, känner mig lite tung i huvudet!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Lilla kusinen!!

Hahhaha ja det var ju helt knäppt det låset!!!! Men vi hörs poss poss

2008-12-30 @ 11:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0