snow

Idagidag!

Haaaj!

Idag är det den tjugoförsta december! Jag är ganska pigg och glad! Solen lyser och himlen är klar! Sååå härligt (: Om det bara ville vara sommar. Då hade jag kunnat springa ut så här, i linnea och jeans! Heeelt underbart! Det kan jag ju gör nu med, men jag lär ju frysa (: Igår hämtade mamma och pappa min mobil, som har varit i sönder i några veckor. ALLT var raderat typ. Den gick i sönder när en kompis skickade en bild till mig. Då bara la den av och den gick inte att starta!
Garantin går ut någon gång i januari så jag hade tur att den gick i sönder nu i december ! Annars hade jag fått betala en hel del pengar för att laga den! I alla fall, nu är den lagad . Jag ska testa att ha "gratis sms" i en månad. Får skicka fem tusen sms för 99 kr! Så jaa, jag köttar just nu. Börjar redan få ont i tummarna!

Så bli inte chockad om du har ett nytt medelande på mobilen ;) det kan vara från maaaj :D

GOD JUL! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0