snow

Inte många timmar kvar...

Ööö, förkylningsskit! Idag har jag kollat på 1,5 filmer! Jag kanske ska kolla klart på den andra snart :) Se upp för dårarna!
Jag ska vara frisk tills imorgon, det ska dudarna veta :D Vi har hälsat på vovvens släktingar idag. Hennes mamma, moster och två syskon. Hennes syster är en kopia av henne. Läskigt :S

Här sitter jag och snörvlar och har mina långa, oäkta naglar på mig, drygt en vecka kvar av lovet, en dag kvar på år 2008, det är den 30 december (ganska logiskt om det är en dag kvar av året), det är mörkt utomhus och jag har satt upp lite mål inför det nya året! Men dem säger jag inte här ;)

Önskar dig en fin kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0