snow

Juldagen

Tänk, som alla stressar för att få ihop allt. Alla ska städa för att sen sätta upp alla tomtar, julgran, stjärnor och stakar. Sen ska man laga julmat. Och alla julklappar som ska köpas ! Sen innan man hunnit tänka så är all julmat uppäten, alla julklappar är öppnade och det blir stökigt så att dammet yrar. Och ändå gör alla om det varje år, stressar! Aja, tur att jag inte är vuxen.. än :D
Jag hade en jättemysig julafton. Min lilla kusin hoppade till när tomten knackade på fönsret och hon vände sig om och fick se han. Må tro att det såg roligt ut :D Jag fick det jag önskat mig, nagellack :D hahaha! och massa annat fint I morgon ska vi hem till mormor och morfar och träffa hela tjocka släkten på mammas sida:D

Nu ska jag in i duschen, och sen sticker jag till Ebbis! Kraam <3 och god fortsättning som det heter:)

Kommentarer
Postat av: tomtentomfattistmefinapatet

fy vad många inlägg du har skrivit nu under julen. Har du inget liv eller annie!? =) ne, stoja bala har du sett min fina epostadress ^^ tihihi!!

2009-01-02 @ 11:55:36
Postat av: Anonym

ne ,men den publiceras ej, fy vad tråtit då fål jad striva det på bloddadressen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0