snow

Julen närmar sig

Hej!

Idag har det varit jättefint väder, men blåsigt.. Och ruggit kallt, så synd ! Men jag och min kära vän har gått en låångpromenad med vovven ! Vi kunde tyvärr inte gå till havet, då hade vi förmodligen blåst bort! Men i skogen och vid ån gick bra. Ikväll har jag ätit ute med några vänner. Vi skulle äta på ett "tacos-ställe" som skulle varit öppet. Men när vi kom dit så visade sig att det var stängt. Ååå, och vi alla var så sugna på tacos. Vi pratade om att gå och äta bakadpotatis eller pizza. Men ingen av oss var särskillt sugna på det. Så vi gick till en annan resturang där vi åt räksallad och grillspett med pommes :) Såå gott ! och mysigt. När jag kom hem bakade mamma och jag julgodis. Eller heter det att man bakar? Nej vi gjorde julgodis (: fast jag fick jätteont i magen efteråt, så jag får se om jag vågar mig på det nått mer.. hihi ! I morgon är det lillejulafton och jag längtar ! Tyvärr har jag inte samma pirr i magen som jag hade för ett par år sen. Den känslan har försvunnit.. Men jag längtar efter.. jaa, julstämningen. Den är mysig!

Hoppas din dag har varit bra. Kraaam !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0