snow

Lillejul

Hej du! :)

Fy vad jag smsar. Är jag sjuk? Nejdå :) Tompis och jag ska ut och gå låångrunda idag med! Men hon var inte klar med paketinsalgningen så jag får väl vänta på henne. Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge!

Idag kommer min flu hit :) Jag har inte träffat henne på.. jaa, sen avslutningen i torsdags. Hon minns knappt min röst, och det var verkligen inte bra! Men jag ska påminna henne ett antal gånger hur den hörs(: Hihih, nej, nu måste jag röja upp här lite. SNART JULAFTON---!!!! Hej så länge!

Svar till mm: det är du visst det! Jag och flun väntade utanför ditt hus. Du sa att vi skulle behöva vänta tills det blev vår, men det behövde vi inte! Då vi tänkte, den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge! Puss på dig mm!


Kommentarer
Postat av: mm

då va jag nog inget gott eftersom du inte väntade på mig:P

2008-12-30 @ 23:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0