snow

Man kan inte ha idrott i en våt tröja

Skola idag och hade matte och engelska. Det var bara jag och Johanna som skulle ha idrott! Johanna påpekar att hennes träningbag är helt våt i botten. Och jag tänker inte så mycket på det. Sen när jag ska byta om så är min tröja genomvåt så jag kan inte vara med! Åå, hur kan den bli blöt bara så där? Ajaa, jag gick en sväng med hunden!

Igår var det sista träningen på dansen och på söndag är det öppet hus! Hoppaas att det går bra :) Snart ska jag käka mat och ikväll ska jag kolla på TV:en!

KRAAAM <3


Kommentarer
Postat av: johanna

jaså du tänkte inte mer på det, nänä! skit id et då!

haha, du skulle brytt dig mer om min väska, JAG FICK HA IDROTT SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2009-01-06 @ 15:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0