snow

Sista dagen

Hejsan alla kära läsare! Ni skulle bara veta hur många ni är ;)

Nu har jag bott i min pyjamas i några dagar. Jag känner mig fortfarande förkyld men mår faktikst bättre idag :D
Igår kollade jag klart på den andra filmen. När jag gick och la mig (halv tolv) så kunde jag inte sova, eftersom jag nästan bara legat på soffan hela dagen. Och det finns nästan inget värre i vardagen än att inte kunna sova, bara ligga där och tänka, vrida på sig, dricka lite vatten. gå på toa för att man druckit för mkt vatten, lyssna på musik.. ja, du fattar! Men tillsist somnade jag !! ! :D Klockan var då två/halv tre!

Jaa, då är det sista dagen idag! Känns ganska overkligt. Jag ska vila hela dagen för att orka vara uppe länge ikväll/natt, för det SKA jag orka ! Hur ska jag avlsuta detta nu då? Nästan gång jag skriver kommer det vara under 2009-fliken. Jag hoppas att nästa år blir ett spännande, mysigt och roligt år. Jag kommer gå ut nian, börja gymnasiet, ha diskussion i "Folkhemmet Sverige", dansa, sätta på nya lösnaglar, kanske till och med få naturligt långa naglar och handla ett par nya jenas! Det ska jag göra =) och nyårslöften då? Njaa, jag har grubblat lite på det, men jag har inte kommit fram till så mycket. Eller jo, ärligt talat har jag kommit fram till en hel del. Men man måste också kunna fullfölja dem! Så jag får se hur det blir med det! TACK för att du läser min blogg oc hoppas att du får ett härligt avslut på detta året!

Hejdå 2008 och välkommen 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0