snow

Snart Snart Snart

Nu är det bara skolavslutningen kvar! Hur skönt som helst! Det är en lättnad i hela kroppen, att få lov, göra vad man vill och inte behöva plugga! Detta lovet är verkligen efterlängtat :D Och skolan idag kändes som... jag vet inte, men inte skola i alla fall :) Vi spelade spel hela förmiddagen och på eftermiddagen städade vi! Efter skolan undrade min granne om jag kunde vara barnvakt hennes små busfrön. Så det var jag. Och sen var jag och Lina ute och gick.

Om en vecka är det julafton och det är lite svårt att ta in. Tyvärr är det inte samma känsla i magen som det var för nått år sen :( Känns lite sorgligt. Men det är mysigt med julen. Och hoppas Han kommer.. Inte Han utan tomten alltså ;)

Idag fyller världens bästa Ebba år! STORT, STORT GRATTIS till dig min fina vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0