snow

Gräsmattan

Idag är det molnigt och ca 25 grader. Jag har tagit ut den bärbara datan så nu ligger jag har i gräset och har det gott.
Fast gräset är lite torrt så det är lite obekvämt, jag har småkryp som springer på mina ben och ont i armbågarna. Men ska man vara omständig så ska man. Idag har jag hjälpt mamma med tvätten och solat. Ikväll kommer Adams och mina nästkusiner hit. Och nu hör jag hunden skälla där inne. Jag ska hämta henne, då får jag lite sällskap också (:

Sola och njut, för snart är det slut. Eller nej, sommaren är lååååång.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!

Jag köpte klänningen på lindex :)

2008-07-04 @ 14:23:24
URL: http://issilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0