snow

Jag <3 fredagar

När man drar upp "gördetmörktirummetgardinen" (kommer inte ihåg vad den heter) så hoppas man att det ska vara en klarblåhimmel och solen ska helst lysa in i rummet. Men idag var det (som många andra dagar den här sommaren) gråhimmel och regn, så typiskt en svensk sommar.

Men bara för att vädret var dåligt så ska man inte deppa. Idag har joggat en runda och sen cyklade jag till stan för att köpa present till My. Efter det kom Elina hit en runda. Har inte träffat henne på hela sommaren så det var mycket trevligt att få prata av mig lite.

Och sen ikväll har jag varit hos My. Vi skulle egentligen vara åtta personer. Men livet blir ju oftast inte som man tänkt sig. Det vara i alla fall bara jag, Johanna och självaste My. Jag gjorde en mycket stor "miss". Jag hade köpt ett par pärlörhängen till henne. Och när hon öppnar asken så börjar hon och Johanna gapskratta. Och jag förstår ju inte varför det är så roligt att se ett par örhängen. Så säger My: jag har inte hål i öronen. Och fy vad jag känner mig dum. Jag har ju kännt My i snart två år och då borde väl jag veta en sån sak. 
Jag har aldrig sett en skräckfilm förr så det skulle vi ju självklart kolla på. Filmen hette "1408" och handlade om ett hotellrum som alla dog i ... typ. Och efter vi hade sett den filmen så skulle vi kolla på en komedi. Det blev "The Heartbreaker Kid". Men Johanna och My tröttnade efter cirka en halvtimme så den får vi väl se någon annan gång. 


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0