snow

Förkyld

Hejsan!

Nu var det några dagar sen jag bloggade. Jag, Lina och Johanna har varit sovit hos Malin från onsdag till torsdag. My var också med fast hon skulle hem på onsdagkvällen. Vi hade mycket roligt. Vi kollade på filmer, pratade och skrämde varandra så att tårarna kom. Efter denna kväll och natt kom jag hem och var helt slut. Jag hade bara sovit i två timmar och jag var i början på en UNDERBAR förkylning. Igår kväll hade vi släkten här och idag har min förkylning kommit. Jag hatar att vara sjuk! Men det är jag nog inte ensam om. Jag har vilat på soffan hela dagen. Jag har sett "Bend it like Beckham", "läst" Se & Hör, kollat i H&M-katalogen och druckit mängder med citronvatten. Nu ska jag fortsätta vila och hoppas på att må bättre imorgon för att då är det dax för Majas konfirmation.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0