snow

AAAAAAAAAAA!!

Hej !

Måndag idag! Skulle egentligen sitta i skolan nu och plugga inför argumentationen som kommer vara någon gång i nästa vecka! MEN neej! Jag har ont i magen och mår pyttelite illa! Inte det roligaste! Känner lite panik att jag måste gå i eftermiddag för jag måste bara gå på NO-diskussionen halv tre! Annars sänker kanske lärarna mitt betyg! Och det får dem inte göra!! ! ! Men jag får se hur jag mår om nån timme! Nu ska jag i alla fall vila.. plugga och försöka äta något!

Haaaj! <3

Kommentarer
Postat av: Määälan

Hahahaa!! Jag vet vad du har, jag vet vad du har... Ne men jag lider med dig!

Oj, missade du en disskution!? Men det gör nog ingenting.. du kan ju ha nästa gång =)

Du missade idag när vi övade inför argumentationen. vi kom faktiskt väldigt långt! det blir väldigt bra! Krya på dig min vän och kom i morgon. Jag saknade dig jätte mycket idag! Puss på dig <3

2008-11-17 @ 14:59:42
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0