snow

Första advent

Som sagt: första advent idag! Helt sjukt. Jag tror inte det är sant! Imorgon börjar julkalendern och hoppas det inte är nån töntig som ettan inte har satsat på! Jag ska i alla fall plocka fram "Greveholm" och följde den istället! "Greveholm" och "Sunes jul" är lättfett dem bästa ! Håkan i "Sunes jul" är sjuuuuukt rolig ! ;) Hahahaa , min idol !

Igår hade jag ju några tjejkompisar här och vi hade riktigt trevligt! Vi kollade på en film, spelade spel och pratade! :)
Och krängde (: upppss! Idag har jag dansat! Från halv elva till tolv. Och snart ska jag fortsätta plugga på textilarbetet!
Det måste bli klart idag ! ! Och ikväll är det julskylting uppe i stan med Malin, Lina och Maja ! Ska bli trevligt (:

Kommentarer
Postat av: ROSEN

Hahaha Ja sunes jul är ju så rolig!!!:9 du vet det heeej! Det jag sa asså jag glömmer inte den gången du kommer någ ihåg det hoppas jag!!:) Puss och ha det skit braaaa!=)=)=) (L)(L)

2008-12-01 @ 19:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0