snow

Julmusik och dans

Söndag!

Igår kväll var jag och Malin hos Lina. Nu har vi alla fått moppekörkort så vi körde lite runder. Bland annat till havet och tog bilder (: Sen körde vi hem till Lina och hade skoj! Men det var igår. Idag är det en ny dag!

Och denna dag ska jag plugga, dansa, träna och ... kanske kolla på en ny väska. Som jag är i stort behov av... i alla fall enligt mig :) Det är molnigt, blåsigt och drygt nio grader utomhus. Nästan alla löv från björken har trillnat ner på marken och flaggan svajar där ute ... För idag är det Fars-dag <3 Så idag ska ALLA  barn  ge en extra tanke till sina pappor, tycker jag! <3 Jag sitter här i vardasrummet, vovven kollar på mig med intensiva ögon och från cd-spelaren hörs THIS IS CHRISMAS, LET THE WORLD SING. Ojj, vad vi är tidiga i den här familjen med julen... Men jag kan säga att inga julgrejer är uppsatta. Och tur är väl ändå det :D

Nu är det en timme kvar tills jag ska dansa. Så om en stund ska jag fylla på vattenflaskan och cykla iväg till Friskis!
Hoppas din söndag blir så som du vill <3 (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0