snow

Killar och en taggboll

Tisdag. Idag har vi haft en "föreläsning" i skolan om killar. Ganska intressant! Eller snarare roligt.
Vi fick diskutera om hur killar "ska" vara, hur de är och hur samhället utmärker att en kille ska vara! Sen hade jag tyska och i eftermiddags hade jag matte! Jobbade bra (:

Tisdag är min hunddag! Så jag och Cindy började gå, gå och gå! Också märker jag att det är fastnat en stor fet taggboll i hennes päls som inte jag kan få bort ! Så jag får ringa pappa så får han komma och klippa bort den ! ! Och sen kunde vi fortsätta vår promenad! Imorgon har alla sexor och sjuor på skolan innebandyturnering så vi "stora" får ha skolan för oss själva! SÅÅÅÅ skönt! Hahaha. Och nästa vecka är det vår tur att ha turnerning!!

HAAAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0