snow

Lite bättre så :)

Nej fy vad opersonligt mitt förra blogginlägg var! Jag RADERAR det! Så skrolla nu inte ner och kolla om det finns där ;)  Idag är det tisdag och jag har varit i skolan och pluggat matte! Det känns som att jag jobbar men kommer ingenstanns! Ahhh! Störigt! Igår hade vi argumentation i skolan och det gick riktigt bra (: Fick veta mitt betyg på det idag ! Jag och fina vännen Malin tog en promenad på rasten och det var riktigt skönt! Annars består nästan ALLA raster av stan, stan, butik hit och affär dit så det var skönt att göra något heelt annat idag!

Ni är inte så stor skara som läser min blogg om jag ska vara ärlig! Men vi (eller jag) får ju hoppas att det snart blir ändring på det ! Hihih (: Och du har väl inte missat Smalins blogg? wwwmalinmasson.blogg.se den hittar du även läängre ner i bloggen :D En himla gó en ;)

Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: smalin

Hahah! En himla go en? Du e för gooo du.. =)

2008-12-04 @ 10:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0