snow

Nagellack .. Skola ... Linje

När man är i skolan tycker man att det händer förlite, ibland! Och nu när jag inte är där så känns det som att HUR MYCKET SOM HELST har hänt under en och samma dag! ÖÖÖÖ! Jag vill jag också vara med !

Från en sak till en heeelt annan: utan att fatta vad jag skriver så skirver jag det! Det är inte alls lång tid kvar tills julafton! Heelt sjukt! Det ska ju vara många månader tills dess! Men i alla fall. Jag vet inte vad jag ska önska mig mer än nagellack ! Hjäälp! Nu tror kanske inte du att jag har något annat att tänka på än vad jag ska önska mig till jul ! Men tro mig, det har jag!

Ett stort problem för mig just nu är vilken linje och skola jag ska gå på till hösten ! Jag börjar få panik! ! !
Friskvård eller Natur? Natur eller Friskvård? Eller varför inte Barn & Fritid? Känns som att alla har bestämt sig utom jag! Och om alla inte har bestämt sig så vet ändå många vilken linje ELLER vilken skola de vill gå på!

Alla utom jag   

Kommentarer
Postat av: Caroline

Barn- & Fritid är en jätterolig och bra linje som alla borde gå! :)

2008-11-18 @ 14:44:13
URL: http://issilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0