snow

Öppet hus

Öppet hus på en gymnasieskola idag. Jag har varit väldigt osäker på vilken linje jag vill gå. Men det är alltid en bra början att gå på öppet hus. Kollade på Barn & Fritid, Friskvård och Natur! Just nu tycker jag att Friskvård lockade mest och jag är inte lika förvirrad som jag var imorse ! Och bara det känns ju bra (: På natur är det mycket matte, fysik och kemi. Och fysik och kemi är inte det intresantaste enligt mig. Barn & Fritid verkade slappt och Friskvård ligger nog mig närmast. Läsa om motionen, hälsa och sånt :) Men jag ska fortsätta tänka. Och jag kan lova att detta kommer gå runt i huvudet ... så i februari väljer jag kanske Elprogrammet. Fast då skulle jag bli VÄLDIGT förvånad. Hahaa

Snart ska jag duscha. För ikväll är det fest hos Lina!!!! PUSSSSSSSSSSSSSSSS! <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Visst kan barn och fritid verka slappt. Men så är det inte alls. Du börjar sent och slutar tidigt för att du ska hinna med dina apu som du är ute på :)

2008-11-22 @ 17:29:44
URL: http://issilina.blogg.se/
Postat av: määälan

Elproggrammet låter skit bra.. vi tar det!

2008-12-04 @ 10:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0