snow

Frihet och trött

Tisdag

Idag efter skolan gick jag till havet med Cindy. I en period för en tag sen var jag där flera gånger i veckan. Men så är det inte nu längre! Men skönt var det i alla fall! Ganska blåsigt, men en skön vind och tyst. En sån frihet att få kolla ut mot ingenting. Lättare att andas  vid havet. Jag såg några människor en kilometer bort, och tre-fyra vindsurfare men annars var det bara jag och Cindy.

Annars har denna dagen varit ganska tråkig. Skola, lite ont i huvudet, magen och inte på världens bästa humör (kanske märks med min inställing idag, sorry) Men alla dagar kan ju inte vara bra. För om det inte finns några dåliga kan det ju inte finnas några bra! Så så var det med det! Nu ska jag fortsätta sitta här och förhoppningsvis är jag snart lite gladare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0