snow

HÖSTLOOV!!

Nu är det äntligen lov, sååå skönt! Att få vila ut och sova länge på morgonen!

Igår kväll hade Jag, Lina, Malin och Johanna tjejkväll hos Johanna ! ! :) <3
Idag har jag varit ute på långpromenad med vovven (: Vi gick till havet och i skogen! och nu har jag satt mig framför denna underbara lysande skärm (:
Klockan har nyss slagit fem och det är redan mörkt ute :( usch och fy och blä! Det är så tråkigt med mörker! Nu är verkligen hösten här. Det har jag sagt innan också. Men nu är det VERKLIGEN höst! Idag har det varit ganska kallt, men med klar himmel så gör det inget!

Ikväll ska jag dansa och tills dess ska jag bara njuta av att det är lov! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0