snow

Då var det söndag

Nu kommer jag dansa på onsdagar och söndagar! Precis som innan fast på söndagarna kommer jag börja halv elva istället för halv tre! Så som ni förstår har jag dansat idag :D Jag har bestämt att jag inte behöver plugga på lördagar för då ska det vara helg men på söndagar måste jag göra någon form av skolarbete. Så jag satte mig ner och började med ENGELSKA. Men när jag ska plugga så vill jag gärna ha ursäkter till varför jag inte ska göra det. Idag till exempel kom jag på att jag nog behövde ringa Lina och Malin. De blev ju sjuka i fredags så jag måste ju höra hur mina söta vänner mår :)
Och sen när jag hade pratat med dem så plingade det på dörren o då undrade Cornelia om jag ville gå en sväng med henne. Och det ville jag ju såklart och sen när jag kom in var jag tvungen till att äta lite godis! Och sen satte jag mig ner en stund, skulle hämta ordlistan och viipps så var datan och msn framför mig så då var jag bara tvungen till att logga in ! Och nu sitter jag här med en orange ruta som lyser, Maja har nått att säga :)

Jaa, som sagt jag är inte sugen på att plugga idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0