snow

Här igen

Helgen har varit jätterolig! Har redan berättat vad jag skulle hitta på! Men i alla fall, i lördags var jag och shoppade med Lina, Malin och Johanna. Vi hade en mysig dag och på tåget hem gjorde vi bort oss med ett äpple, en glasspinne och en puckokork. Jag tror även att vi kunde uppfattas som en aning puckade! Men det är vi ju också (: På kvällen träffade jag Maja! Jag träffar henne bara några gåmger om året tyvärr. Midsommar, nyår och när vi fyller år typ. Så därför har vi väldigt mycket att prata om (: Så lördagen var mycket lyckad. Igår tog jag hand om en liten pojke som är 9 månader. Jag fick honom att somna, det har jag aldrig lyckats med någon annan bebis innan! (: stolt! 

Idag har jag varit i skolan och haft engelska. Jag är i en början av en helt underbar förkyldning. Så jag har känt mig trött och en aning gnällig idag! Men självklart kunde jag inte motstå att gå på stan med Malin efter skolan. Hittade inget som sa klick så därför fortsätter jag att ha pengar i börsen (: Hi hi! Men det var en roligt att gå på stan med (lilla) Malin, var så länge sen sist (: Ikväll har jag varit väldigt trött. Har bara suttit vid datan när jag egentligen borde plugga lite. Men att jobba är ju inte livet! Imorgon ska jag på bio med Maja (: Vi ska kolla på "Patrick 1.5. Maja har redan sett den två gånger men hon ville se den med mig också (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0