snow

Hej Du fina

Hej Du fina människa!

Nu är det helg, känns som att det inte var så länge sen jag skrev det ! Men jag skriver det igen för det är lika härligt varje gång! Efter skolan idag kom min fina kusiner hit (: Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt och om tjugo minuter går sista timmen av "Paradise Hotel". När vi var påväg till Cypern för drygt en månad och skulle checka in på flyget så ska man alltid sätta på info-lappar på alla väskor som man ska ha med sig. Så Mamma började skriva vårt namn och adress och hotellet som vi skulle till (Paradise Village). Precis innan vi checkade in sa jag till mamma: Men mamma du har ju skrivit Paradise Hotel på alla lappar. Och sen tyckte mamma att vi skulle byta alla lappar men jag tyckte bara det var roligt :) så det fick stå kvar :D Så väskorna kom till Paradise Hotel(eller inte) och jag o familjen landade i Larnaca och kom som tur var till Paradise Village och inget annat!


Kommentarer
Postat av: Lina

som tur var? haha försök inte inbilla någon att du inte hade velat komma till paradise hotel;)

2008-09-13 @ 14:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0