snow

Helg helg det luktar...

Helg helg det luktar helg (:

Igår så hade min skola "skoljoggen"! Jag gick de 3.8 km eftersom jag är förkyld men mina två snabba vänner vann med tiden 19.00 minuter. Grattis My & Johanna! Mycket stolt över er! (: Idag fick vi äntligen äta glass i skolan, efter som vi skulle fira My och Johanna ! Gott! Annars har skolan varit som vanligt idag. Vi testade kasta suddi på förmiddagen, men Johanna missade tyvärr fönsret fyra gånger och sen såg en lärare oss så vi fick lägga av :(

Imorgon bär det av till Maja på kvällen. Ska ha en tjejkväll med dem bästaste! Och vi har planerat lite som Maja inte har en aning om (: Ska bli skoj! Ha en super helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0