snow

Idag har jag...

Idag har jag haft idrott på morgonen. Ganska jobbigt, om jag får säga det själv... eller klart jag ska säga vad jag tycker. Lönt annars att ha den här bloggen. Själva idrottspasset var inte så jobbigt. Det besvärliga var att idrotten är mellan nio och tio. Vi får gå från skolan tjugo minuter innan passet börjar och är klara så att vi är tillbaka vid kvart i elva.
Då hinner vi ju bara plugga i en halvtimme för sen är det lunch. ÅÅÅ så störigt!

Många av mina blogginlägg börjar ofta om att jag stör mig på saker och ting! Och sen kommer jag på mig själv och får berätta något bra som har hänt! Och det ska jag även göra idag: Jag har gjort klart en svenskaarbete idag :D
Jag får alltid en skön lättnad när jag har gjort klart ett arbete! Och ikväll är det dans :) ..och imorgon är det brännbollsturnering! Fast man ska ju ta en dag i taget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0