snow

Liseberg och Ayia Napa

Lördagen den 13/9-2008

Jag kollar ut genom fönstret och ser en blå himmel med inte ett moln på och solen strålar! HELT PERFEKT, med andra ord! Jag har en stark längtan (säger man så?) av att åka till Liseberg! Bara få skrika utav glädje och åka det som jag egentligen inte vågar åka. För något år sen (2) så åkte jag ingenting. Jag kunde knappt åka Lisebergsbanan. Men förra året när jag var på Gröna Lund så struntade jag i att vara rädd ! ! ! Och då blev allt mycket roligare! Så nu vill jag till Liseberg och åka åka åka!! Hoppas att det blir av :) Jag vill också tillbaka till Cypern! Nu när det börjar bli kallt här hemma hade det varit riktigt gött att få bada i 30 graders vatten och snorkla vid Nissi Beach! Att få sola tills man inte orkar mer och bara få känna den tryckande värmen! Men jag ska fortsätta drömma och sakna!

Snart kommer Ebba hit så jag måste kila!
Hoppas att du får en jättebra lördag!

Kommentarer
Postat av: Lina

kommer inte ihåg att du va på grönan förra året, men du vågade väl ändå inte åka något läskigt där? :P

2008-09-13 @ 14:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0