snow

Hejsan hejsan och ännu ett...

Hejsan hejsan och ännu ett hejsan!

Då var det tisdag eftermiddag och klockan har nyss slagit fyra! Jag kollade min "teliamail" för en stund sen och den var full! Jag har inte öppnat den sen i slutet av juli så det var ju inte så konstigt. Hela eftermiddagen har jag tillbringat i skolans fräscha kök...Vi stekte potatis, lax och gjorde nån sås. Och sen bakade vi muffins. Fast några superkockar är inte vi 9:or i min grupp.. eller så är inte matrialet som vi får använda oss av det bästa. Alla skolor borde ha tillgång till fina, städade och stora kök! Och stekpannorna var uuhhhh usch öööö så äckliga!
Ikväll ska jag vara barnvakt till fyra barn (: Så det blir fullt upp ! Och innan dess hade jag tänkt hinna ut o jogga en runda så jag får nog öka takten lite, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0