snow

Äcklig insekt

Det kom precis en äcklig insekt flygande här i vardagsrummet. Jag är ensam hemma så jag kunde inte be någon annan att ta bort det. Egentligen har jag inga problem med insekter.. inte vad jag trodde i alla fall. Men tydligen så är jag också drabbad. Jag gömde mig bakom en stol. Men jag ville ju inte ha kvar den här inne. Så när den satte sig i taket tog jag en "dammvippa" och öppnade fönstret och fick ut den :-). Det var någon form av en flygande tvestjärt...

Nu har jag pratat med Malin och Lina. Vi ska köpa fika och sen moppa till Linas stuga. Jag tar med mig kameran och hoppas att där blir lite kort som jag kan dela med mig av sen :-)

Ha en bra dag kära du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0