snow

Electrolux väcker mig...

God morgon!

Jag vaknade imorse av att en kille från Electrolux ringde klockan kvart i åtta!
- Hej det är Annie, sa jag med en mycket trött röst
- Hej, jag flu flu flu (jag hörde inte vad han sa)
- Jaha.. hej?
- Kommer det någon värme från diskmaskinen?
- Em... em.. det är min mamma och pappas
- Jaha...är någon av dem hemma?
- Nej, de är och jobbar
- Kan jag nå dem på något nummer
- Ja, du kan ringa pappa på *********
- Ok, tack så mycket, hejdå

Ungefär så var samtalet och sen kunde jag inte somna om. Jag har jätteont i axlen/armen. Jag tror det är träningsvärk men jag börjar undra om det verkligen är det. Aja.. nu har jag ätit frukost och sen ska jag ringa en filur :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0