snow

En live bild

Jag har kommit på en sak. Att ta "live" bilder. Där du får se vart jag är och hur jag ser ut i skrivande stund. Inte för att jag tror att jag själv vill ta sådanna bilder alltid och lägga ut. Men vissa dagar hänger man inte upp sig på massa saker hos sig själv. Annars hittar man alltid något litet fel här och var. Men för tillfället skiter jag i det och jag kan varmt rekomendera det :-). Så här är bilden direkt från mitt vardagsrums golv!



Jag är lite rolig ibland. När jag säger till Malin att hon är rolig ibland så blir hon lite sur :-).. Jag menar ju inte så. Kanske jag borde förklara mig lite tydligare. Det jag menar är att hon sa något roligt just när jag säger att hon är rolig ibland. I alla fall, jag är rolig just nu :-)... Jag sa att jag inte brydde mig hur jag såg ut just nu. Jag laddar upp en bild, granskar den lite snabbt och kommer fram till att den inte duger. Så jag får ladda upp en ny bild! Haha, alltså sket jag inte helt i hur jag såg ut. Ååh, vad jobbigt det är ibland. Kan inte alla bara älska sig själva och vara nöjda med hur de ser ut. Aja, här ser ni en bild på en osminkad Annie som bryr sig lite halvt hur hon ser ut för tillfället :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0