snow

En rast på stranden

Hejsan!

Nu har jag varit iväg och dansat! Först hade vi ett pass sen var det lunch. Men då stack jag och mina vänner till stranden och fikade på glass! Riktigt skönt och härligt, näst intill vindstilla! Sen hade vi ett till pass och sen slutade vi vid två. Så det har varit en slapp och bra dag :-). När jag kom hem satte jag mig i solen och läste min bok.





Jag & Malin. De andra har jag inte frågat om tillåtelse så det blir inga bilder på dem.








Jag avslutar detta inlägg med lite reklam för skånsk gräddglass -  Engelholms glass! Mycket god glass om jag tycker att du ska smaka :-)

Jag ska hoppa in i duschen nu.. eller så struntar jag i dit. Jag har inte bestämt mig ännu! Men ikväll blir det till att skrika RBK för full hals och hoppas på att rösten håller!

Kommentarer
Postat av: MALIN I EN LITEN BY SOM HETER, NE DET SKA JAG INTE SÄGA

Nu har du en grå ram runt bilderna, väldigt fint!! =)

2009-04-03 @ 15:19:58
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0