snow

God natt

God natt min vän!

Jag borde sova nu. Mamma och Pappa har sagt att jag ska stänga ner den här nu. Men det är inte riktigt vad jag känner för. Men jag ska. Jag lovar. Men bara någon minut till. Jag har sagt till mig själv oräkligt många gånger att jag ska testa ut och jogga innan skolan börjar någon dag. Jag har alltid skjutit på det. För på morgonen känner jag inte för att ut och jogga. Då vill jag bara krypa ner under det sköna täcket igen.. Men jag har sagt många gånger att när det blir vår och ljust på morgonen så ska jag ta en sväng. Så, när blir det av fröken Annie?

Nu stänger jag ner! Hoppas på att du får en skön sömn och en underbar morgondag. Vi hörs :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0