snow

Godtrogna människa

Hej igen!

Jag har precis varit och dansat, i mina nya träningskläder som jag fick i födelsedags present :-). Då blir det genast mycket roligare! Precis innan jag skulle ge mig av fick jag ett sms av min kusin där det stod att hon hade varit hos tandläkaren idag och fått veta att hon hade åtta hål. Stessad som jag var så gick jag ju såklart på det och undrade när hålen skulle lagas... Nu efteråt så fattar jag inte att jag kunde vara så godtrogen. Det är ju första april och allt.

Jag försökte nyss lura Maja att det inte fanns några biljetter kvar tills imorgon, då vi hade tänk gå och kolla på när Rögle får en säkrad plats i Elitserien..Men mitt aprilskämt höll inte hela vägen tyvärr!

Nu ska jag kolla lite på tv och sen ska jag läsa i boken "Babyfeber".

Hejdå, vi hörs imorgon! :-)

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hahah det var ju jätte roligt att jag hade 8 hål. Men som tur var hade jag inga hål!=)=) Tack gode gud för det:D Pussss

2009-04-02 @ 14:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0