snow

Handlat och ätit ett konst gjort äpple

Hej!

Jag följde med mamma och handlade innan. Jag ville ju visa att jag inte var en tonåring som struntar i att hjälpa till :-). Men jag var såå trött inne på Maxi! Förr kunde jag springa runt och röja hyllorna.. men nu går jag fint och lugnt vid vagnen och väntar på att en efter en vara hoppar i av sig själv så att vi kan åka hem igen! Ibland tycker jag faktiskt att det är roligt att handla men den känslan har kanske bötjat avta. Innan sa jag till mamma och pappa att jag längtade till att bli stor för då fick jag åka och handla mat :-).

Nu har jag kollat på "Adam och Eva" och den är ju faktiskt inte så bra..Jag har även ätit glass, nötter, sockerfria tabletter och ett konst gjort äpple som jag kallar det. Du vet ett sånt grönt äpple som har så mycket medel på sig så att den glänser i veckor!

Vi hörs imorgon.. och vet du? Jag ska ha sovmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0