snow

I taket lyser fortfarande inga stjärnor

Jag har kommit in igen. Var hos grannarna en runda! Nu sitter jag framför brasan och "Äntligen hemma"... fast jag koncentrerar mig på datorn :-). Jag undrar hur det kommer gå för mig med mina icke-shoppings-planer. Idag ville några vänner gå på bio. Vi har pratat om att kolla på "I taket lyser stjärnorna" men jag kom på att det kostar pengar...! 90 spänn tror jag! Jag skulle gärna sett denna film och för några månader sedan skrev jag om att det inte blev av. Men jag ska ju inte slösa mina pengar och därför fick jag vara utan tak, stjärnor och bio idag också..!

Sen är det Rögle på torsdag. Även om de är klara för ännu en säsong i Elitserien (!!!) så vill jag vara med på den "fest" som det kommer bli på torsdag.. ! Men det kostar också pengar! Jobbigt läge här ;-)

Aja, jag ska fortsätta fundera hur jag ska göra. Egentligen är det ju inte särskilt stort problem om jag tänker efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0