snow

Ingen åska hos mig

Hejsan!

Nej, det börjar bli tjatigt att säga hejsan. Men det är ju precis vad jag vill förmedla. Ett glatt hej! :-) Idag bär det av till stranden. Jag, Malin och Maja ska gotta ner oss i en håla och steka. Steka var ordet. Under en sol som ligger bakom moln just nu. Men det är kvavt ute. Åskan är kanske nära. Usch, det hoppas jag verkligen inte. Jag hatar åska. Många säger att det är så mysigt men jag kan inte riktigt se tjusningen i det. Visst, jag förstår att det är fint att se blixtrar och så. Men jag själv tycker bara att det är obehagligt. Men efter åskan är det en så härlig luft!

Jag hoppas det blir lite kort också som jag lägger upp här ikväll. Det ska nog inte vara några problem om jag känner mig själv rätt :-)

Hej på några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0