snow

Kommentarer

Väldigt många bloggare skriver om hur mycket elaka kommentarer de får. Jag är väldigt glad att inte jag har det :-) Även om jag inte får så många! Men ni ska veta, kära vänner att jag är väldigt glad att ni följer min blogg! För jag tror det endast är ni som gör det :-) Fy vad jobbigt det måste vara att få massa onödiga kommentarer... Att få höra att man är ful, är en dålig mamma, har fula barn, skriver dåligt o.s.v. Själva glädjen med att blogga borde försvinna.

Så alla medmänniskor, låt oss vara snälla mot varandra!

Kommentarer
Postat av: Bertilina

Fan vad du skriver dåligt, fula barnd u har med förresten;) hahahahahaha:D

2009-04-13 @ 15:45:35
Postat av: Kusin vitamin

Jag är också glad att dom är snälla till dig <3<3 Men jag skriver ju snälla komentarer tycker jag:D:D

2009-04-14 @ 18:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0