snow

Kväll hos mig

Hej!

Vilket bra liv jag ser ut att ha när jag kollar tillbaka i bloggen. Det har jag också, absolut. Men här visar jag det jag tycker om. Men jag berättar även vad som oroar mig. Det gör jag... Men ja, jag vet inte vad jag skulle få ut med det här.. Bara att du ska veta att mitt liv inte är perfekt :-) Men det hade varit tråkigt att alltid ha roligt och inga dalar. Livet ska inte alltid vara på topp! Men jag tror jag släpper detta här.

Nu sitter jag med High School Musical 3 i bakgrunden. Jag har tagit en tablett för min allergi. Alprognosen måste ha varit hög idag. Men det är konstigt att jag reagerar som starkast på den på kvällen. Det borde jag har märkt innan idag, när jag var ute.

Imorgon har jag lite planer. Om det är väder imorgon till att åka till stranden så ska jag och kusinen göra det :-). Vi ska inte vara galna och bada. Haha, det hade varit lite överdrivet tidigt. Vi ska bara "hänga", som coola människor hade uttryckt det ;-)

Jag började känna att en trötthet infinner sig. Jag ska öppna fönstret på mitt rum. Då är det lagom varmt när jag går och lägger mig om en halvtimme ungefär. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0