snow

Läger del 2



Här kommer den andra delen av Lägerskolan. När jag vaknade på morgonen så var jag så glad att jag hade klarat det. Även om jag visste att jag skulle klara det så är det en underbar känsla när jag vet att det är gjort! Att umgås tätt ihop i ett dygn är ganska krävande. Jag är en social människa så jag gillar att ha männsikor i min närhet men det är ändå skönt att det inte alltid är så. Då hade jag alltid varit trött :-) Dessa bilder som kommer är från fredagen.














Vi skrev i gästboken. Ebba, när du kommer till Tåssjö så kan du ju leta upp vart vi skrev :-)











Det var vad jag hade att bjuda på :-)

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hahah det ska jag såklart göra!!! P.S fina bilder(=(= Ha det bra pusssss

2009-04-19 @ 20:40:00
Postat av: loppan #5 den bästa ;b

asså du har inte tänkt på att alla läser din blogg & ser dina bilder? alltså ser dom gästboken.. vad vi skrev där.. du fattar om du kollar vid mitt kära namn! men visst ;D hahhaa

men tack för ett trevligt läger, jag tycker du ska skicka bilderna! :)

pussssssssssssssss.

2009-04-21 @ 18:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0