snow

Lång fredag

Hej!

Camping har öppnat och det märks. Jag och Cindy åkte bil (!!) ner till havet och gick sen därifrån och hem. Direkt när vi klev av bilen så kändes det som att man var på semester. På väg ner till stranden hördes lite olika dialekter. Några satt och solade, någon kom i badkläder, någon fixade med sin husvagn och några satt och åt vid uteserverungen. Vissa ängelholmare kan nog tycka att det är ganska jobbigt med turister men inte jag :-). Det är ju härligt att känna en semesterkänsla när man är hemma :-)... Nere vid havet var det underbart (som vanligt). Men ena dagen är bättre än den andra! Det var helt vindstilla, ganska mycket folk och solen gassade. Vi satte oss ner en stund på stranden. Men sen när jag såg att nåhgra killar i 17-20 års åldern närmade oss reste gick vi vidare. De hade en stor hund med sig och jag ville inte att den skulle komma nära Cindy.
- Fint hår, sa den ena killen till mig
Vad skulle jag svara? Ok, tack hade jag kunnat säga men men..Sagt är sagt
- Ha.., blev svaret



Några bilder hann jag ta innan kameran dog :-)

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0