snow

Läsning



Jag läste lite innan jag gick och la mig igår kväll. Jag kunde knappt slita mig från boken..! Ikväll fortsatte jag och när den är riktgt bra så slutar hela historien om hennes liv. Boken är nämligen uppdelad i tre kapitel och tre männsikors livssituationer. Nu är det den sista tjejen kvar. Men det är lite synd att den är uppdelad. Då känns det som att man börjar om på en ny bok varje nytt kapitel börjar.

Snart, när jag har slitet mig från den här datorn, kommer jag borsta tänderna, ta bort sminket och gå och lägga mig. Slår vad om att det sker om ungefär 45 minuter! Vi hörs imorgon efter att jag har lite nya erfarenheter om hur det är att arbeta i en glassfabrik. Inte en glasfabrik.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0