snow

Min kväll

Jag vill bara skriva något litet, kortfattat här ikväll. Jag har försökt att plugga. Jag ska skriva om ett land, jag har valt Nederländerna, inte Holland utan Nederländerna som det egentligen heter. Just nu är jag på en fråga där jag ska svara på om landets politik har något inflytande i världen. Jag vet inte hur jag ska ta reda på det.

När man är intresserad av något så är det så mycket lättare att engagera sig... Jag tycker inte att det är tråkigt att leta fakta och skriva om landet men nu när jag fastnar så pallar, jag menar orkar, jag inte! Ville bara skriva av mig lite. Jag har lagt ner geografiboken nu också struntar jag i detta ikväll. Ska fråga so-läraren imorgon om hjälp. Jag har tyska glosor tills imorgon. Lina har varit snäll och smsat dem eftersom jag glömde tyskaboken i skolan. Ett tack till Dig Lina!

Så, min kväll blir det till att snegla på inkorgen och försöka plugga in så mycket som möjligt i huvudet också ska jag kolla in lite bloggar och se på "Andra avenyn". Jag har sett mellan avsnitt 200-300 tror jag. Sen missade jag en massa och nu är jag tillbaka på "avenyn-banan" igen!

Det blev kanske inte så kortfatttat ändå... Men jag säger tack och hejdå för idag! Vi hörs imorgon och då står badning med klassen på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0