snow

Min tisdag

Hejsan!

Nu är jag hemma från skolan igen.Jag fick en sån stress-känsla på eftermiddagen. Att jag har så mycket att göra i skolan. Usch, den känslan spolar jag helst bort. 







Jag har varit på långpromenad med Cindy. Idag följde även grannen med så det tog ett stund längre :-). Vi pratade om allt möjligt. Från att Cindy aldrig har badat i havet till mens... Ja, jag fick förklara ett och annat :-) Men det är roligt med barn som undrar mycket och tar till sig vad man säger I alla fall. Jag sa ju till honom att Cindy aldrig har badat i havet. Rätt som det var så såg hon en fågel som flög väldigt lågt. Hon försökte fånga den och just när den flyger ut mot havet så följer hon efter. Just där var det inte hellre så fint vatten. Alldeles grumsigt och äckligt. Så när vi kom hem var det rätt i badet för hennes del. Busiga och jobbiga Cindy :-)





Hoppas din tisdag har varit bra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0