snow

Moppedist

God morgon kära Du!

Det var riktigt läskigt att köra moppe igår. Eller inte dit för då var det ju ljust men på hemvägen. Min kusin har skrämt mig att en man/kvinna välter soptunnor och spring ut på vägen och skräms. Hon har berättat för mig exakt var det hände (det har faktiskt hänt) och jag är så sjukt rädd för att köra där förbi nu. Jag kan säga direkt att jag inte höll hastighetsgränsen. Också sjöng jag högt för mig själv. "Jag ska laga din mat" låten. Det hördes nog riktigt roligt :-)

Jag har tänkt på en sak när jag kör moppe. Man känner sig ganska uttittad. Killar i min ålder kollar. Antingen för att se om det är någon av deras kompisar eller se om det är någon snygg tjej. Tjejerna i min ålder ska se om det är någon snygg kille och när de ser att jag är en tjej så blir de lite besvikna. Haha, nej. Jag hinner inte se deras miner men jag kan ju bara tänka mig ;-). Yngre killar vill också ha moppe och man kan nästan deras längtan. Äldre människor kollar på mig med lite skeptiska ögon...

Snart ska jag dansa! Eller ja, om någon timme ;-)


Kommentarer
Postat av: Lina

"jag ska laga din mat, pannkakor med sylt på lägger jag sexigt fram på ditt fat. idag är din dag, du är min prinsessa, älskling jag hoppas att du blir glad!" :) känner åsså så när jag kör moppe, de få gånger jag gör det haha

2009-04-26 @ 16:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0