snow

Nytvättade...

Så, nu har jag varit ute på en runda. Det var jättefint vid havet, idag också. Sen har jag tvättat moppen och alla cyklar. Min cykel köptes i april förra året och det var första gången idag som jag tvättade den. Om den var skitig? Det kan man väl säga :-)

Jag har räffsat också i trädgården. Heter det räffsat? Ja, jo, kanske. Huvudsaken är att du förstår vad jag menar och jag ser att du gör det. Mina naglar har blivit skitiga.Det har kommit jord "i" dem.  Jag vet att det inte är nånting men liiite irriteande är det allt. Jag som har så svårt att spara på naglar biter ner dem stup i kvarten. Då blir jag lite sur när detta sker. Aja, jag deppar inte över det :-)

Jag har fått höra en sak.. En tvåring kan räkna ut hur lång den kommer bli när den är fullvuxen. Man mulitiplicerar längden med två. Så om en tvåring är 80 cm så kommer den bli 160 cm som vuxen :-) Lite coolt om det stämmer.. jag ska se om det har stämt på mig. För någonstanns har vi uppskrivet hur lång jag var för fjorton år sedan :-)

Jag sitter i uterummet och lyssnar på "Rix fm", har den bärbara i knät och tycker att det är riktigt härlig med lov! Vi hörs och GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0