snow

Om jag kunde drömma

Jag är på blogg-humör. Men samtidigt har jag så ont i huvudet så jag håller datorn så långt bort från ögonen som möjligt. Jag har hört om en bok som heter "Om jag kunde drömma". Jag vet inte varför men jag blir lockad av orden. Lyssna själv: Om-jag-kunde-drömma. Även av framsidan. Jag tror det är en hand som håller i ett rött äpple. Men jag vet inte vad den handlar om. Jag får ta och läsa den någon gång.

Nu går "Bingolotto" i bakgrunden. Jag är inte ett dugg sugen på att kolla på det. Men det är pappa som styr fjärrkontrollen just nu. Vi hörs imorgon. Kanske före men jag säger efter skolan så att jag inte behöver känna press och skämmas!

Känn kramen som du får av mig!


Kommentarer
Postat av: Malin

2009-04-19 @ 19:56:49
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Oj Malin

Haha, oj råkae skicka iväg en tom komentar. Men i alal fall det jag tänkte säga var att "om jag kunde drömma" är en bok som jag ar läst, det är VAMPYRBOKEN, den är skiiit bra. Den ahr även komit på bio nu som "twilight" haha, du är gullig ibland alltså. Jag är med på blogghumör idag!! =) som du kanske har märkt :P

2009-04-19 @ 19:58:30
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Härliga bilder du tar!!!!!!!!!<3<3<3 pussss

2009-04-19 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0