snow

Ryggont

Jag känner för att skriva. Jag älskar när det bara rullar på. När man inte behöver tänka efter utan det kommer bara av sig själv. Men just nu, i denna stund så känns det tyvärr inte så. Jag kan berätta att jag har haft ont i ryggen idag. Det var kanske inte så intressant att veta men ja, nu vet du. Det var säkert efter de där ryggövningarna som jag gjorde igår. En sån sak som att ha lite kramper eller en liten förkylning kan göra så mycket. Ett tag hade jag så fruktansvärt ont i axlen. Jag kunde knappt röra mig. Och du vet säkert hur det kan påverka ens dag. Men jag rundar av här! Känner som sagt att jag har inte så mycket viktigt att säga just nu :-)



Vi hörs imorgon kanske? Om du är med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0